پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:06:17 - یکشنبه 2 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به چه کسی رأی دهیم ؟
در بخشی از حدیث امام صادق (ع ) آمده: ببین افراد مخالف آیین ما چه کسی را می پسندند و از چه کسی خشمگین هستند؛ از فردی که مخالف آیین ما حمایت می کند دوری کن و آن کس را که از او خشمگین هستند انتخاب کن.

به  گزارش ” صبح رابر”؛ شخصی از امام صادق(علیه السلام) پرسید: بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟ امام فرمودند: عادل ، صادق ، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن.اگر به تشخیص نرسیدی، ببین افراد متدین به کدام متمایلند. اگر نفهمیدی بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر خشمگینشان میکند او را برگزین. اصول کافی جلد ۱
اگر همین یک حدیث را خوب متوجه شویم و سخنان و اعمال افراد بخصوص فهرست های انتخاباتی را بررسی کنیم، می توانیم افراد و لیست و فهرست افراد اصلح را انتخاب کرده وبه آنها رای دهیم و در پیشگاه خداوند رو سفید باشیم؛ چون علاوه بر وجوب شرکت در انتخابات بایستی حداکثر تلاش خود را انجام دهیم تا افراد اصلح، با ایمان، انقلابی و مبارز را انتخاب و راهی مجلسین خبرگان و شورای اسلامی کنیم. چرا که دشمن در پی نفوذ در این مقرهای مهم نظام است تا با اعمال تصمیم های برنامه ریزی شده مجدداً انقلاب را از اصول خود تهی و یا دور کند.
در حدیث امام صادق (ع ) آمده است که افراد عادل، صادق و با تقواترین را انتخاب کن؛ اگر به فهرست ها نگاه کنیم به خوبی متوجه می شویم که عدالت و صداقت در بعضی از افراد فهرست نیست؛ خانواده بعضی از آنها به فسادهای مالی دچار شده و در زندان به سر می برند و متاسفانه این افراد بدون در نظر گرفتن تقوای الهی و عدالت، از فرزند مجرم خود حمایت می کند. یا بعضی کاندیداها مورد حمایت مجرمین و مفسدین هستند از جمله اینکه یک مجرم از اصلاح طلبان کرمان حمایت می کند؛ هنوز جوهر حکم این اقا خشک نشده و حتی تا پایان اسفند حق فعالیت سیاسی ندارد ولی از چندین ماه قبل فعالیت سیاسی داشته و از نماینده های اصلاح طلب بخصوص در کرمان حمایت می کند.
سوال اینجاست چرا این فرد از اصلاح طلبان حمایت می کند و چرا قانون از بی قانونی های این افراد جلوگیری نمی کند؟
در بخش دیگری از حدیث امام صادق (ع ) آمده: ببین افراد مخالف آیین ما چه کسی را می پسندند و از چه کسی خشمگین هستند؛ از فردی که مخالف آیین ما حمایت می کند دوری کن و آن کس را که از او خشمگین هستند انتخاب کن.
اگر امروز به فهرست های انتخابات نگاه کنیم یک فهرست مورد حمایت انگلیسی ها و غربی هاست (متاسفانه فهرست مشهور به ه , ش و یا اصلاح طلبان مورد حمایت غرب است ) و بر عکس از فهرست مورد حمایت جامعه مدرسین به شدت خشمگین است.
غربی ها مرتباً تبلیغ می کنند که به فهرست اصول گرایان بخصوص حضرات ایات مصباح یزدی , محمد یزدی، موحدی کرمانی و سید احمدخاتمی رای ندهید و افرادی هم در داخل منافق وار با تکرار حرف رسانه های دشمن با افراطی و تندرو خواندن نیروهای انقلابی در پی حذف یاران ولایت و انقلاب هستند. چرا که گناه این افراد مومن مخالفت با فتنه گران و دشمنان بیرونی نظام بخصوص امریکاست.
بررسی سوابق مدعیان روشنفکری و اصلاحات در فتنه های مختلف بخصوص فتنه ۸۸ نشان می دهد بسیار تندرو بوده و به هیچ قانونی پایبند نیستند و حتی اگر مجدد هم رای نیاورند پتانسیل و ظرفیت ایجاد اغتشاش و فتنه را دارند و ممکن است مجدد خسارات سنگینی را متوجه مردم و نظام کنند در حالی که خسارات میلیاردی مالی و متاسفانه جانی فتنه قبلی هنوز جبران نشده و نمی شود.
آیا با توجه به حدیث امام صادق (ع ) و معیارهای موجود نمی توان افراد صالح و اصول گرای متدین را پیدا و انتخاب کرد تا در پیشگاه خداوند متعال رو سفید باشیم؟ از طرفی نگاه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله) به روشنی راه را مشخص می کند و نیاز به تببین و تفسیر هم ندارد:
انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است.
رهبر انقلاب در دیدار مردمی ۲۸ بهمن: اگر [اعضای خبرگان] مردمی باشند دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت، آگاه از توطئه های دشمن، ایستاده و پایدار در مقابل دشمن یک جور عمل میکنند، اگر خدای نکرده این چیزها نباشد جور دیگری عمل میکنند. لذا الان دشمن بر روی مجلس خبرگان هم حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل میدهد، به فلانی رأی بدهید به فلانی رأی ندهید، معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران.
۹۴/ ۱۱ /۲۸
در خانه اگر کس هست یک حرف بس است.
م. زارعی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب