پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:18:13 - جمعه 8 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نباید در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حرمت اولیاءالله ابزار قرار گیرد/ ولنگاری فضای مجازی ذائقه مردم را جریحه‌دار می‌کند
امام جمعه مشهد با تاکید بر این موضوع که نباید در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حرمت اولیاءالله ابزار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: سعادت و بقاء هویت ما در این کشور معلول امام هشتم است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد به مضرات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: روزگاری تاکید کردیم که آزاد بودن در حرمت شکنی ارزش‌ها و از بین بردن هنجارها اقدام صحیحی نیست.

 

وی ادامه داد: متاسفانه ولنگاری در فضای مجازی این کشور وجود دارد و در عرصه محدودیت آن اقدام نشده و همین امر سبب شده ذائقه مردم ولایت‌مدار ما در سراسر کشور جریحه‌دار شود.

 

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: متأسفانه در تقارن اعیاد مقدسه با دو تلخ‌کامی روبرو شدیم، تلخ‌کامی نخست اهانت به ساحت مقدس امام هشتم علی بن موسی‌الرضا(ع) بود، این منتهای قدرنشناسی و کفران نعمت وجود مقدس امام هشتم در این کشور است که افرادی بخواهند نسبت به ایشان حرمت‌شکنی کنند.

 

نباید در عرصه رقابت‌های انتخاباتی،حرمت اولیاءالله ابزار قرار گیرد

 

آیت الله علم‌الهدی با تاکید بر این موضوع که نباید در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حرمت اولیاءالله ابزار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که عرصه انتخابات با توجه به ارزش‌های مقدسه نظام و انقلاب ما، یک عرصه مقدس ادای تکلیف شرعی است؛ سعادت و بقاء هویت ما در این کشور معلول امام هشتم است.

 

وی با طرح این پرسش که چه کسی با ولی‌نعمت خودش این‌گونه برخورد می‌کند؟، تصریح کرد: به طور حتم نامزدهایی که در حاشیه رقابت آنان این اهانت صورت گرفته خودشان بیزار از این اهانت هستند؛ اما باید سعی کنند از به‌کارگیری عناصر سبک‌سر، بی‌ایمان، بی‌توجه و مجذوب دشمن شده، بی‌زاری بجویند و در فعالیت‌های تبلیغاتی خودشان این عناصر را به کار نگیرند.

 

خطیب جمعه مشهد در ادامه سخنان خود حادثه تروریستی میرجاوه و شهادت ۹ تن از مرزبانان غیور ایران را حادثه تلخ دوم خواند و عنوان کرد: خلاء وجودی این افراد (شهدای میرجاوه) برای مردم ما و برای نهادهای مقدس و مهم‌تر از همه برای فرمانده کل قوا بسیار تلخ بوده و امیدواریم که در مقام ایفای مسئولیت خود در بهشت ماندگار باشند.

 

آیت الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود بر اقتصاد مقاومتی و توجه مسئولان کشور به این مهم غفلت شده اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی توانمندی‌های داخلی را نادید می‌گیرند و برای حل مشکلات درونی چشمانشان به بیرون از مرزها دوخته شده است.

 

وی با اشاره به این مطلب که رئیس جهموری که چشم به بیرون از مرزهای کشور دارد، منجر به ایجاد مشکلات فراوان برای انقلاب خواهد شد، گفت: بهمن ماه سال ۵۷ انقلاب ما اهرمی به نام نظام جمهوری اسلامی را به دست گرفت و امروز دنیای اسلام تمام توازن و ایثارگری را در این انقلاب مشاهده می‌کند.

 

عضو خبرگان رهبری نگاه به بیرون را عاملی در جهت از دست رفتن ایران به عنوان قبله عزت دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشد سیاسی مردم پیشرفت زیادی داشته؛ اما باید در موضوع انتخابات نیز به این مسئله توجه کنند که با تمام بصیرت خود تصمیم‌گیری کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌بایست به مردم قول حل مشکلات را بدهند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب