پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:22:46 - شنبه 5 خرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیجیان ما برای دفاع از رهبری و انقلاب و توسعه قدرت دفاعی منتظر لبخند و مجوز کسی نخواهند بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابرگفت: نیروهای مسلح ما، بسیج و ارتش در دفاع از این نظام و انقلاب منتظر اجاز و  لبخند دشمن نخواهند نشست و توسعه  قدرت دفاعی را با کمال  قدرت و سرعت به پیش خواهند برد ودر دفاع از این انقلاب و مرزو بوم لحظه ای درنگ نخواهند کرد. 

به گزارش “صبح رابر”؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، با آرزوی توفیق سلامتی قلب تپنده اسلام ناخدای کشتی انقلاب مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس در اردیبهشت ماه ۶۱ آغاز و با شهادت قریب به شش هزار رزمنده، در سوم خرداد منتهی به فتح خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه چرا امام فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد؟ و  مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر ها در پیش داریم افزود: راز آزاد سازی خرمشهر  در آیه ۳۰ سوره مبارکه فصلت نهفته است که می فرماید: « إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَهُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتی‏ کُنْتُمْ تُوعَدُونَ»، «پروردگار ما اللّه است»، سپس پایداری و  استقامت نمودند، نه ترسی برای آنان است.

سرگرد امام بخش راز  آزاد سازی خرمشهر رااستقامت و پایداری ملت بزرگ ایران در مقابل  رژیم تا دندان مسلح عراق  دانست و افزود: مقاومت ۴۳ روزه مردم خرمشهر، فصل مهمی در هشت سال دفاع مقدس است؛ دفاع نابرابری  که از لحاظ  تجهیزات ارتش ما و ارتش عراق داشت، این پیروزی با ولایت پذیری جوانان ارزشی که با دست خالی استقامت کردند درمقابل هواپیماهای دشمن و عراق رقم خورد و این  رمز  پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران شد .

وی عنوان کرد: استقامت، پایداری،  ولایت پذیری و اعتماد به وعده الهی خرمشهر را به آغوش ایران اسلامی بازگرداند واین هم همان رازیست که در آیه قرآن اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم در این چهل سال نهفته است و این اطاعت پذیری و ولایت پذیری از ولی فقیه زمان و خدای متعال ما را از هر عرصه ای عبور  می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه رابر با اشاره به دشمن  قسم خورده  جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی آمریکا بر کسی  پوشیده  نیست،  دشمن  قسم خورده ای به نام آمریکا داریم آیه  قرآن که می فرماید: ای پیامبر! هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه تسلیم آنها شوید ، اگر ما به آیات  قرآن عمل کنیم و  دشمن اسلام را بشناسیم، برنامه ریزی کنیم در مقابل  دشمن پیروزیم.

وی با اشاره به  فرمایش حضرت امام که  رابطه ما با  آمریکارابطه گرگ و میش است و  به گفته مقام معظم رهبری رابطه مابا آمریکا، رابطه مقبولی نیست گفت: رهبرانقلاب در خرداد ماه سال ۸۱ فرمودند: کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند ارتباط و مذاکره با آمریکا هم خیانت است و هم حماقت!.

امام بخش با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها  بر این نکته تأکیدداشتند؛که آمریکا قابل اغتماد نیست،  باز هم دم از رابطه با آمریکا می زنند! عنوان کرد: کلید حل مشکلات را کلید مذاکره با آمریکا نشان دادند و سه  چهار سال از وقت این نظام و  ملت هزینه بیت المال شد برای مذاکره با کد خدا! و آخر سر به برجامی رسیدند که امروز نتیجه اش را دیدیم  و آن اینکه به آمریکا نمی شود اعتماد کرد.

وی افزود : گفتند: می خواهیم  سایه  جنگ را  برداریم، گفتند: از مذاکره می لرزید به  جهنم  می لرزید، در روز امضای برجام گفتند امضای  آقای کری تضمین است،  حرف  ولی  زمانمان را  که فرمودند: به آمریکا  خوش بین نیستم.با پوسخند جواب دادند: در عالم  سیاست خوش بینی و  بد بینی معنا ندارد .این است نتیجه  چند سال مذاکره با برجام ؟!.

امام بخش گفت: «برداشته نشدن تحریم‌ها مثل پاره کردن برجام است» به خاطر پذیرش برجام؛ عذرخواهی و  توبه کنید در ماجرای جنگ صفین هم اتفاق افتاده است. که افرادی گول قرآن‌های بر نیزه رفته معاویه را خوردند و با قبول حکمیت و مجبور کردن امیرالمؤمنین(ع) به پذیرش آن؛ خواسته خود را به پیش بردند!

وی، گفت: شروط ۱۲گانه  مقام معظم رهبری برای ماندن ایران در برجام،  فصل الخطاب است. آقایان! ادامه برجام اروپایی هم شکست می خورد، برخی از گروه های سیاسی، چاره را برای رفع تحریم ها و کاستن از مشکلات اقتصادی، در مذاکره با دشمنان و کوتاه آمدن در برابر آمریکا می دانند، باید یادآور نصرت الهی در زمانه هایی چون آزادسازی خرمشهر شویم و بدانیم که، با تداوم مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان و پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه اقتصادی مبتنی بر حرکت های مجاهدانه و ایثارگرانه، پیروزی اقتصادی بر دشمنان قطعی خواهد بود.

وی افزود: پای این درخت نظام و انقلاب خون  ۲۲۰ هزار شهید ریخته شد  و مطمئن باشید خون این شهدا پایمال نخواهد شد و انقلاب واین  نظام با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: نیروهای مسلح ما، بسیج و ارتش در دفاع از این نظام و انقلاب منتظر اجاز و  لبخند دشمن نخواهند نشست و توسعه  قدرت دفاعی را با کمال  قدرت و سرعت به پیش خواهند برد ودر دفاع از این انقلاب و مرزو بوم لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب