پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:07:32 - دوشنبه 10 دی 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش در تجلی حضور مردم بصیر شهرستان ارزوئیه،در حماسه ۹دی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی *ارزوئیه خبر* ، مردم ولایت مدار شهرستان ارزوئیه در سالروز *حماسه ۹ دی* با حضور در مصلی قدس ارزوئیه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر توطئه بدخواهان در براندازی نظام اسلامی در توطئه سال ۸۸ را محکوم کردند.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش ، فرمانده سپاه رابر به عنوان سخنران مراسم با بیان اینکه امروز ما با نسلی روبه رو هستیم که بیش از ۷۰./. جمعیت کشور را تشکیل می دهد و این همان نسلی است که انقلاب را درک نکرده و قبل از انقلاب نبوده یا آنکه کودک بوده است.

وی ادامه داد: *هدف دشمن* بر روی این نسل است تا وانمود کند دوران قبل از انقلاب دوران خوبی بوده است و مردم بی جهت انقلاب کرده اند.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک *انقلاب مردمی* است و این وجه تمایز انقلاب ما با سایر انقلاب های جهان است و همین مردمی بودن تاکنون آن را سرپا نگه داشته است. انقلابهایی که در دنیا اتفاق افتاده توسط قشر خاص یا نظامیان آن کشور بوده اما انقلاب ما انقلابی بود که توسط همه مردم در سراسر کشور صورت گرفت .مردمی که از ظلم و ستم دستگاه شاهنشاهی به ستوه آمده بودند و به این نتیجه رسیده بودند که زندگیشان به بطالت رسیده است.سوال ما این است اگر دوران شاه اوضاع خوب بود چه دلیلی وجود داشت تا مردم انقلاب کنند آیا مردم خدای نکرده مریض بودند یا از سر احساسات تصمیم گرفتند تا حکومتی را با این همه هزینه تغییر بدهند ،قطعا این چنین نیست .

وی در ادامه ابراز کرد: امروز به برکت این نظام و *انقلاب مردمی* ، ایران اسلامی به رتبه ای دست یافته که دشمنان به آن اقرار می کنند و این ها همه به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش عنوان کرد: امروز دشمن خسته و درمانده شده و آمریکایی که در ذهنش بود تا قرن ۲۱ رهبری دنیا را بدست بگیرد و ۸ تریلیون دلار در منطقه و فقط ۶ تریلیون دلار در عراق و افغانستان هزینه کرد ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی عکس رهبر و امام در منازل مردم عراق نصب شده است. و این ها همان آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه به زمینه های شکل گیری حوادث سال ۸۸ اشاره و افزودند خیلی ساده اندیشانه است که فکر کنیم فتنه سال ۸۸ یک دعوی سیاسی بین دو جریان بود .بررسی اسناد نشان میدهد سران فتنه ملعون خاتمی و ملعون کروبی و ملعون میر حسین موسوی از ماهها قبل طرح ریزی یک کودتای رنگین را با جورج سورس آمریکایی انجام داده بودند و هدف آنان براندازی نظام بود .
ایشان با اشاره به خسارتهای فراوانی که فتنه ۸۸ به کشور وارد کرد من جمله خسارت بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی که برابری با خسارت جنگ تحمیلی میکند، خسارات سیاسی و زمینه سازی برای تحریم بیشتر ایران و دلگرمی دشمن برای براندازی ،اتهام نظام به خیانت در انتخابات، اهانت به ولایت فقیه و اهانت به عاشورای امام حسین ،افزودند فتنه ۸۸ برای انقلابیون خط قرمز است مسئولان باید مرز خود را با فتنه گران مشخص کنند ، چرا در شرایط فعلی برخی دنبال رفع حصر از سران فتنه هستند ،این ملاک بسیار مهمی برای مردم در تصمیم گیریهایشان خواهد بود .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب