پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:26:09 - یکشنبه 1 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لزوم معرفت‌افزایی به ساحت مقدس امام‌عصر(عج)
حجت الاسلام تقوی معاون تحقیق وپژوهش،شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ازمهمترین وظیفه منتظران، شناخت امام و معرفت‌افزایی بیش از پیش به ساحت مقدس امام‌عصر(عج) است

به گزارش “صبح رابر”،همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد مهدی موعود (عج)، مشتاقان حضرت مهدی در مسجد جامع رابر به برگزاری جشن پرداختند  و شیرینی و دو دیگ آش نذری توزیع کردند.

معاون تحقیق وپژوهش،شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ازمهمترین وظیفه منتظران، شناخت امام و معرفت‌افزایی بیش از پیش به ساحت مقدس امام‌عصر(عج) است
حجت الاسلام تقوی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت محور قطب عالم حضرت مهدی موعود(ع) شهر رابر را شهر قم خواند و گفت: بوی خوش اهل بیت (ع) و بوی شهر قم در شهر رابر می آید.
وی با بیان اینکه در رابطه با امام زمان و نیمه شعبان از جهات متعددی می توان سخن گفت: شب نیمه شعبان ، شب قدراست با احیا و زنده داری ، دعا و مناجات در تقرب به ساحت لایزال الهی.
حجت الاسلام تقوی افزود: روز نیمه شعبان از عظمت خاصی بر خوردار است روز خوشحالی اهل بیت (ع) در میان شیعیان تجلی پیدا کرد .
وی با اشاره به زمزمه دعای کمیل و دعای ندبه عارفان و عاشقان در شب نیمه شعبان گفت: دعای ندبه توسط امام صادق(ع) ؛ در زمانی که امام زمان (ع)متولد نشده است به ما یاد می دهد برای غیبت امام عصر(عج) گریه وناله کنیم، خوشا به حال کسانی که به این شخصیت عشق بورزند و اعتقاد داشه باشند.
حجت الاسلام تقوی معرفت را مهمترین سرمایه از زمان پیغمبر اسلام خواند و گفت : امام شناسی مهمترین وظیفه ماست اخلاق ، رفتار و کردارش ایمان بیاورند .
وی افزود: امام سجاد (ع)فرمود: شیعیان عصر غیبت ارزش آن بیشتر است چرا که در عصر امام زمان دینداری مشکل است و تهاجمات شیطانی دین و اعتقادات انسان بربایند .
حجت الاسلام تقوی با تأکید بر استمرار عهد و پیمان ها با خداوند توام با معرفت واقعی گفت: کسانی به امیرالمومنین (ع) عشق می‌ورزیدو شیطان آنها را وسوسه کرددر معرفت از دوستداران اهل بیت (ع) عقب نمانید.

وی دنیا طلبی و دنیا پرستی راعامل وسوسه های شیطان دانست و افزود: شیطان تمام زشتی ها را زیبا وتمام ارزش ها را ضد ارزش جلوه میدهد منتظران با روشنگری ها مبلغ امام زمان(ع) باشید ورضایت امام زمان(ع) را جلب کنید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب