پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:51:57 - جمعه 11 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
اساس شجره طیبه حضرت زهرا (س)است/راهپیمایی میلیونی مردم عراق رزمایش نیروهای مقاومت بود/معادله قرن رویایی که نتیجه معکوس خواهد داشت
خطیب جمعه رابر گفت: راهپیمایی میلیون مردم عراق نمایش اتحاد و وحدت گروهای مختلف به نوعی رزمایش نیروهای مقاومت بود.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته رابر، ضمن  دعوت  به  رعایت  تقوای الهی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: از شخصیت حضرت زهرا (س)، خود سخن گفتن مشکل است مگر انسان از قول معصومین (ع) و آیاتی که مصداق تعبیرش حضرت زهرا (س) گوید.

وی با اشاره به روایتی از رسول  خدا(ص) که فرمودند: محبوبترین و عزیزترین آدم در این عالم زهرای مرضیه (س) است اظهار کرد: کسی که در آیه مباهله و تطهیر مشترک است،حقیقت آیه نور و سوره قدر و شجره طیبه است .

امام جمعه رابر اساس شجره طیبه  را حضرت زهرا (س) خواند و افزود: حقیقت آیه تطهیر و حدیث کساء حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه هر قدر ارتباط انسان با خدا زیاد شود مصومنیت از گناه در انسان بیشتر می شود، عنوان کرد:  حضرت زهرا (س) از ما گریه کن نمی خواهدبلکه  الگوپذیر می خواهد، الگودر نماز اول وقت، عبادت ، حیا، عفت، سازش خواسته همسر مولی الموحدین است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه گفت:  دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

وی همچنین گرامیداشت دهه فجر را  بر همگان  لازم  برشمرد.

امام  جمعه رابر در آستانه یازدهمین انتخابات بر حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی در ۲ اسفند ماه تأکید کرد و افزود: حق الناس انتخابات  بارها از مقام عظمای ولایت مورد تأکید قرار گرفته است، حق الناس بودن انتخابات ضامن انتخابات سالم و امن است.

وی با تأکید بر رعایت مصادیق حق الناس انتخابات گفت: رعایت حق الناس انتخابات در تبلیغات انتخاباتی،  چرا که تبلیغات نادرست موجب در اشتباه افتادن مردم می شود یک نوع ظلم و حق الناس است.

حجت الاسلام  علیدادی سلیمانی افزود: شایعه پراکنی رقیب انتخاباتی موجب مه آلوده شدن فضای جامعه و باعث به اشتباه افتادن مردم می شود که از مصادیق ظلم و حق الناس است.

وی استفاده نامشروع از بیت المال توسط نامزدهای و حامیان آنها را یکی دیگر از مصادیق  حق الناس دانست و  یادآور شد: سوء استفاده شغلی از نمونه ظلم در حق مردم است.

امام جمعه رابر وعده های دروغین، سفره پهن کردن برای جلب آرای مردم از مصادیق ظلم و حق الناس  خواند و افزود:  نادیده گرفتن آرای مردم توسط مجریان، ناظران موجب ضایع شدن حقوق مردم است.

وی خاطر نشان کرد: امید دارم با حضور گسترده مردم در ۲ اسفندماه  با انتخاب اصلح که نماینده انقلابی برای گام دوم انقلاب انتخاب کنیم.

 امام جمعه رابر با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم عراق در بغداد گفت: راهپیمایی میلیون مردم عراق نمایش اتحاد و وحدت گروهای مختلف به نوعی رزمایش نیروهای مقاومت بود.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی میلیونی در حافظه تاریخ عراق به یادگار می ماند گفت: این راهپیمایی  یکی از معجزات خون شهیدان مقاومت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس ابوالمهدی در ایران و عراق بود .

خطیب جمعه رابر راهپیمایی میلیونی عراق را نقطه عطفی از اخراج آمریکایی ها از عراق خواند و افزود: سیلی اول؛ تشییع جنازه باشکوه شهدای مقاومت، سیلی دوم؛  موشک هایی که نیمه شب برعین الاسد فرود آمدند که هنوز آمریکایی ها عاجز ازرسانه ای کردن آن هستند، سیلی سوم راهپیمایی میلیونی مردم عراق  برای اخراج آمریکاها که  این اخراج آمریکا از غرب آسیا نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به رونمایی دیگر  ترامپ احمق  از معادله قرن اظهار کرد: این  معادله قرن رویایی که نتیجه معکوس خواهد داشت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب