پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:44:36 - سه شنبه 15 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
انقلاب ما احیاگر اسلام بود
امام جمعه رابرگفت: انقلاب ما احیاگر اسلام بود، اسلام را زنده کرد همان دغدغه ای که امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) داشتند در روز ۲۲بهمن ماه سال ۵۷به ثمر نشست.

به  گزارش “ صبح رابر”؛ پیشکسوتان شهرستان رابر جهاد و شهادت را همزمان با دهه فجر در جلسه انس و مودت گرامی داشتند.

در این جلسه امام جمعه رابر ضمن گرامیداشت ایام الله فجر گفت: انقلاب ما احیاگر اسلام بود، اسلام را زنده کرد همان دغدغه ای که امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) داشتند در روز ۲۲بهمن ماه سال  ۵۷ به ثمر نشست.

وی افزود: ۴۱ سال انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام این توفیق نصیب ما شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی برتری جوانان جنگ تحمیلی بر جوانان مکه و مدینه در زمان پیغمبر را بر همین اساس دانست و افزود: افراد زمان پیغمبر نتوانستند حاکمیت بر مبنای اسلام در حکومت داری شکل دهند.

وی عنوان کرد: اسلام فقط مربوط به جمهوری اسلامی ایران نیست این اسلام جهانی است و به همه جهان اسلام است .

امام جمعه رابرتصریح کرد: این اسلام مقدمه ظهور را فراهم می کند جمهوری اسلامی جشن  41 سالگی خود را در حالی میگیرد  که توفیقات زیادی انجام داده است .

وی، مبنای جمهوری اسلامی را  فقر زدایی خواند و افزود: در راستای فقر زدایی حرکت می کنیم صبح امروز از این مکان ۵جهیزیه به دخترانی که توانایی تهیه  جهیزیه را نداشتند دریافت کردند.

امام جمعه رابر گفت: اسلام درراستای مبارزه با  فساد و  فقر زدایی  حرکت می کند و اگر مبنای حرکت را بر سه ضلع  مثلث  و آن  اعتقادبه دین اسلام، حضور با بصیرت در همه صحنه ها، حرکت بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب زمینه ظهور را فراهم می‌کنیم چرا که شهدای اسلام  و سردار  سلیمانی در این مسیر حرکت کردند.

وی با اشاره به  شبهه فضای مجازی در مورد  اینکه افرادی که تایید صلاحیت شورای نگهبان شدند انقلابی هستند گفت:  شورای نگهبان بر ۴ مبنا تایید و یا رد صلاحیت می کندحداقل امتیازآن از ۱۰ است .

امام جمعه رابر افزود : دانش آموز که نمره  10 را بگیرد در خطر  است چرا که  به زیر ۱۰نزدیک است.

وی از شاخص های مهم  نماینده انقلابی را  ولایت پذیری  دانست و به حضور پررنگ مردم در ۲۲بهمن ماه و با بصیرت در انتخاب نماینده ولی پذیر در ۲ اسفند ماه  تأکید کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب