پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:39:24 - جمعه 25 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رابر:
۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود
خطیب جمعه رابر گفت: ۲۲بهمن تجلی مکتب سلیمانی بود همه به نیابت از حاج قاسم در راهپیمایی با شکوه تر از هر سال شرکت کردند، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در زادگاه سردار دلها بی نظیر بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های نماز جمعه این هفته رابر، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: اعتقاد به معاد در زندگی حضرت زهرا (ْس) موج می زند.
وی با اشاره به اینکه از برکات اعتقاد به معاد انجام عمل صالح، ایثار در زندگی ، روحیه مقاومت و مسئولیت پذیری است، افزود: سردار سلیمانی اگر ۴۰ سال مجاهدت کرد و به دنبال شهادت حرکت کرد علت آن اعتقاد به معاد است.
خطیب جمعه رابر، با بیان اینکه معاد محوری بر مقاومت ما اثر گذار است، عنوان کرد: تزریق خون به رگ های مقاومت در غزه، حزب الله لبنان، بغداد و یمن، در یک کلمه، مقاومت از مکتب سلیمانی است همان مکتب صدیقه کبری(س) که ساری و جاری است.
وی، بااشاره به مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی گفت: اخلاص، پایبندی اکید به شرع، شجاعت، تدبیر، خنثی سازی توطئه ها و نقشه های اساسی دشمن، تبیین گری، شخصیت انقلابی و فراجناحی،پاسداری از کرامت مستضعفان، فداکاری برای مقدسات و حریم های مقدس از مؤلفه های مکتب سردار شهید است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲بهمن امسال باشکوه‌تر و کوبنده تر از هر سال برگزار شد، افزود: حضورگسترده مردم در کشور ضربه کوبنده ملت به سیاست های دشمن بود این حرکت انقلاب تا ظهور امام زمان (ع) ادامه دارد.
وی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را جلوه انتقام سخت مردم خواند و تصریح کرد: مردم با مشارکت با شکوه سیلی سختی به استکبار جهانی آمریکا خبیث زدند.
امام جمعه رابر با اشاره به ۲ رفراندوم مقاومت در این روزها گفت: اولین رفراندوم مقاومت حضور بیش از ۲۰میلیون مردم در تشییع سردار دلها و دومین رفراندوم حضورگسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بود که همه جا نام و یاد حاج قاسم بود.
وی افزود: گر چه حاج قاسم سلیمانی سال گذشته در راهپیمایی حضور داشت اما امسال انگار حاج قاسم تکثیر شده بود، فجر امسال فجر سلیمانی بود.
امام جمعه رابر ادامه داد: ۲۲بهمن تجلی مکتب سلیمانی بود همه به نیابت از حاج قاسم در راهپیمایی با شکوه تر از هر سال شرکت کردند، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در زادگاه سردار دلها بی نظیر بودجای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم کاندیدای انتخابات را به اخلاق مداری توصیه کرد و افزود: معیار وملاک نماینده خوب، در رقابت برای خدمت به مردم، بدور از تخریب باشد، نماینده نباید اهل تساهل باشد نماینده خوب به مردم ظلم نمی کند.

خطیب جمعه رابر به حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و افزود : هر کس ایران عزیز را دوست دارد در آزمون بزرگ انتخابات حضور گسترده پای صندوق های رأی داشته باشد و نماینده خوب و انقلابی انتخاب کند.
وی با اشاره به جمله ای ازسردار سلیمانی حضور در انتخابات که من خود کاندید تیر و گلوله دشمن راانتخاب کرده ام در کوه و بیابان به دنبال قاتل خود می گردم، به راستی ماامروز به دنبال چه هستیم؟ دنبال خدمت باشید تخریب نکنید .
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی به هیئت های اجرایی و نظارت رعایت حق الناس و شرع را تأکید کرد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب