پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:15:13 - دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پخت و توزیع هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مناطق محروم شهر رابر
مدیرکمیته امداد شهرستان رابر گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب طرح همسفره مهر مهدوی امروز هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان ومحرومین وآسیب دیدگان ازویروس کرونا در شهرستان رابر توزیع شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ عصرامروز با حضور امام جمعه رابر، رئیس دفترامام جمعه، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) رابر در اجرای طرح همسفره مهدوی به همت خیرین یکهزارپرس غذای گرم بین نیازمندان رابر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان توزیع شد.
مدیرکمیته امداد شهرستان رابر با اعلام این خبرگفت: در قالب طرح همسفره مهر مهدوی امروز دراولین مرحله یکهزارپرس غذای گرم بین نیازمندان، محرومین و آسیب دیدگان ازویروس کرونا در اقصی نقاط شهرستان رابر توزیع شد.
حسنخانی بابیان اینکه این طرح درپنج مرحله در ماه مبارک رمضان درشهرستان رابر اجرایمی شود که از همت خیرین ونیکوکاران شهرستان رابر قدردانی کرد.
وی همچنین به اقدامات صورت گرفته این نهاد ازابتدای ماه مبارک رمضان درشهرستان رابر اشاره کرد وگفت: درقالب طرح مفتاح الجنه نیز با حضور مسئولین ادارات شهرستان دیدارهایی با خانواده نیازمندان و محرومین شهرستان صورت گرفته و نیازها ومشکلات آنها از نزدیک مورد بحث وبررسی قرار گرفته وامیدواریم با همراهی خیرین ومسئولان بتوانیم تاحدودی از آلام این اقشار بکاهیم.

محمود حسنخانی بااشاره به طرح اکرام ایتام نیز تصریح کرد: حدود یکهزارحامی با کمیته امداد شهرستان رابر همکاری دارند و فرزندان بی سرپرست را حمایت می کنند.
وی افزود: ۵۰۰ یتیم درشهرستان رابر درحال حاضر تحت حمایت حامیان قرارگرفته اند.
حسنخانی اظهار کرد: درطرح محسنین نیز سرپرستانی که بضاعت مالی ندارند تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی به طرح همیارمولا نیزاشاره کرد و افزود: در این طرح باجمع آوری کالا از مغازه های سطح شهرستان توانسته ایم تعدادی از مددجویان وافراد آسیب دیده از ویروس کرونا را تحت پوشش قراردهیم.
محمود حسنخانی درپایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درکمک به مستمندان حول طرح مواسات وهمدلی خاطر نشان کرد: همه فعالیت های صورت گرفته با هدف کمک به مستمندان و اقشارآسیب پذیر انجام شده و با کمک های خیرین توانسته باشیم گامی درجهت رفاه حال مددجویان و نیازمندان این شهرستان برداشته باشیم.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب