پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:29:24 - پنجشنبه 1 خرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بدر یانیه مشترک فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج رابر مطرح شد؛
تمام آزادی خواهان جهان اسلامی ملت مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد
به مناسبت فرارسیدن روز قدس فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج رابربیانیه ای صادرنمودند.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج رابربیانیه ای صادرکردند.، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»
سوره قصص آیه ۵
گرامیداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و بیانگر عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم را نشان می دهد وپس از ایشان نیز هر ساله با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشکوه و پر شور در سراسر ایران اسلامی برگزار میگردد .
امسال با اینکه بر اثر شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی گردد اما تمام آزادی خواهان جهان خصوصا ایران اسلامی ملت مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد و هر کسی به نوعی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی کودک کش اعلام خواهد کرد .امسال به خاطر موضوع معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف که اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین است نفرت مردم از اسرائیل بیشتر شده است. همه ما منتظر وعده قطعی نائب امام زمان هستیم که اسرائیل از صفحه روزگار محو شود، محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمین اند خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و ارازلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند و این اتفاق خواهد افتاد مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.
پاسداران جان برکف ولایت تا آخرین قطره خون دنبال اجرا شدن سخن امام خامنه ای یعنی محو کامل اسرائیل و آزادسازی قدس شریف خواهند بود.
در آخر از همه مردم ولایی و شهید پرور شهرستان رابر خواهشمندیم در روز قدس سخنان امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را بشنویم و مهمتر از آن جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا خواجه حسنی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر
حسن شمس الدینی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب