پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:14:57 - پنجشنبه 19 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابر خبرداد:
انشعابات غیر مجاز روستای جواران جمع آوری می شود / مشکل آب روستاهای جنگل آباد، دهملک و ادوری رفع شد
علی جلالی متین از جریمه ۱۰ تا ۲۰ میلیون ریالی برای انشعابات غیرمجاز روستای جواران  خبر داد و گفت: چند نفر برای پیگیری قضایی معرفی شده و از امروز انشعابات غیر مجاز این روستا جمع آوری می شود.

به گزارش “صبح رابر”؛ پمپ آب روستای بنه سوخته  بر اثرجاری شدن  سیل فروردین ماه سال جاری  ازبین رفت و روستاهای جنگل آباد،  ادوری و دهملک از نبود آب شرب رنج می بردند که به این مناطق با تانکر سیار آبرسانی می شود.

جلالی متین رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر، گفت:  حفاری چاه بنه سوخته انجام و هفته گذشته به اتمام رسید به دلیل افزایش آب رودخانه  به طور موقت تجهیز آن انجام شده است.

وی افزود: روز گذشته پمپ آب روستای بنه سوخته راه اندازی و مشکل تامین آب این مناطق مرتفع شد.

جلالی همچنین با اشاره به  پیگیری مشکل  نشت چاه فاضلاب یکی از محله های هنزا گفت: از کرمان بیل بکهو با تریلی کمر شکن  به هنزا برای رفع این مشکل  فرستادیم  اما لوله  فاضلاب سه چهار متر زیر ترانشه ریخته  شده رفته و شکسته  و موجب  نشتی چاه فاضلاب شده است.

وی ادامه داد: با بیل بکهو این مشکل رفع نشده از کرمان درخواست بیل زنجیری کردیم  تا  این مشکل نشتی چاه فاضلاب رفع شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رابرهمچنین گفت: انشعابات غیر مجاز دلیل کمبود آب روستای جواران شده است.

 وی نیز از جریمه 10 تا 20 میلیون ریالی برای انشعابات غیرمجاز روستای جواران  خبر داد و افزود: چند نفر برای پیگیری قضایی معرفی شدند و از امروز انشعابات غیر مجاز این روستا جمع آوری می شود.  

انتهای پیام

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب