پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:40:38 - شنبه 29 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم در رابر
مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم‌الحرام  به همت هیئت بیت الاحزان رابر و کانون بسیج مداحان شهرستان در  حیاط مدرسه اباصالح رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر” مراسم عزاداری دهه پسوم ماه محرم‌الحرام به همت هئیت بیت الاحزان و کانون بسیج مداحان به مدت ۴ شب همراه با سخنرانی و مداحی در مدرسه اباصالح رابر برگزار شد.

در شب گذشته مجلس عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور عزاداران حسینی ، امام جمعه رابر، امام جمعه راین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، مسئول هیئت های مذهبی رابربرگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی امام جمعه راین در این مراسم عزاداری گفت: زیباترین هدف برای امام حسین (ع) احیا امر به معروف و نهی از منکر تثبیت شده است.

وی،  فریضه امر به معروف و نهی از منکر را  متخلق به خلق خدا دانست و افزود: زیباترین واکنش را در حادثه کربلا مشاهده کردید اجازه ندهید در فضای مجازی مقدسات شما را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی،  زیباترین سخنرانی را سخنرانی حضرت زینب سلام الله علیها خواند و عنوان کرد: زیباترین ایثار و فداکاری را حضرت عباس (ع) در نخوردن آب در شط فرات نشان داد.

امام جمعه راین با اشاره به زیباترین نبرد حضرت علی اکبر (ع) با دشمن گفت: از دیگر زیبایی های کربلا می توان به نماز اول وقت به عنوان زیباترین نماز و پرتاب کردن سر وهب توسط مادرش به دشمن اشاره کرد.

وی بر الگو گیری از درس و عبرت های حادثه کربلا  تأکید کرد و گفت : زیبایی ها حادثه کربلا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.



انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب