پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:38:53 - چهارشنبه 18 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛
طرح شهید سلیمانی تعطیل بردار نیست/ سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیرد
حسین معروفی گفت: طرح شهید سلیمانی بهترین کار را به عنوان طرحی محله محور و خانه محور می تواند در رهگیری و جداسازی درمان و کنترل بیماری کرونا انجام دهد و ما ذره ای در اجرای این طرح سست نمی شویم و در کنار مردم خواهیم بود و این طرح به هیچ عنوان تعطیل نمی شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در تشریح اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی و شهید رهنمون در جیرفت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج مظهر مردم سالاری دینی است؛ بسیج، بسیج انقلاب است و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و هر کجا مردم به بسیج به عنوان ملجأ، کمک کننده و تکیه گاه نیاز داشته باشند، در کنار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و آرمان، از جنس خود مردم و برای مردم است، عنوان کرد: فرهنگ بسیج، فرهنگ اهل بیت علیه السلام و عاشورا است و این فرهنگ بن بست شکن است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک مثلث اعتقادی، انقلابی و مردمی تعریف می شود که ضلع مردمی آن بسیج است، ابراز کرد: امروز در ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت شاهد مجموعه کامل حرکت های جهادی و انقلابی در طرح های مختلف اعم از طرح همگام با کشاورز به منظور علمی کردن سطوح کشاورزی، دامپزشکی جهت کمک به دام مردم منطقه، طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت، فعالیت بسیج سازندگی جهت عمران و آبادانی و کمک مؤمنانه برای مردم هستیم.

وی در خصوص طرح شهید رهنمون بیان کرد: این طرح از صبح امروز با حضور پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و روان شناسان بسیجی به صورت داوطلبانه و جهادی برای مردم منطقه آغاز شده است و البته این فعالیت ها در حوزه بسیج مقطعی نیست و هر زمان که شرایط پیش آید، کار انجام خواهیم داد.

سردار معروفی با اشاره به شهدای دوران دفاع مقدس جنوب استان اظهار کرد: شهدا این منطقه عصاره مردم جنوب استان هستند و ما مردم این منطقه را با شهدا  می شناسیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی، طرحی بسیار حساس و مهم است که به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا از پنجم آذر ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: این طرح با جدیت دنبال می شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی طرح واستانداری استان هماهنگ هستیم، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که سپاه و بسیج مسئولیت حفاظت از انقلاب را به عهده دارد و قطعا برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیرد.

وی با بیان اینکه در استان به فرماندهان اعلام کرده ایم که برای خدمت به مردم نیاز به ابلاغ و اجازه ما ندارند، گفت: تا پایان کار و به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهیم بود و به ویژه آنکه در پیک چهارم به شدت نگران هستیم.

سردار معروفی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی بهترین کار را به عنوان طرحی محله محور و خانه محور می تواند در رهگیری و جداسازی درمان و کنترل بیماری کرونا  انجام دهد و  ما ذره ای در اجرای این طرح سست نمی شویم و در کنار مردم خواهیم بود و این طرح به هیچ عنوان تعطیل نمی شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب