پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:16:43 - یکشنبه 12 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در آستانه ۱۳ آبان بیانیه ی مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان منتشر شد
آیت الله سید یحیی جعفری و اسماعیل نجار در این بیانیه اظهار کردند: سیزده آبان ماه روز بزرگ پیروزی برای ملت ایران و ندامت و یاس برای آنانی است که با همه اقدامات نتوانستند کوچکترین خدشه ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد نمایند. به گزارش ” صبح رابر” ، آیت الله سید یحیی […]

آیت الله سید یحیی جعفری و اسماعیل نجار در این بیانیه اظهار کردند: سیزده آبان ماه روز بزرگ پیروزی برای ملت ایران و ندامت و یاس برای آنانی است که با همه اقدامات نتوانستند کوچکترین خدشه ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد نمایند.

به گزارش ” صبح رابر” ، آیت الله سید یحیی جعفری و اسماعیل نجار در این بیانیه اظهار کردند: سیزده آبان ماه روز بزرگ پیروزی برای ملت ایران و ندامت و یاس برای آنانی است که با همه اقدامات نتوانستند کوچکترین خدشه ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد نمایند.

این بیانیه می افزاید: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سیزده آبان، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا تاثیرگذار بود.

 امام جمعه و استاندار کرمان بیان کردند: آری سیزده آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که توانست در اقصی نقاط جهان علیرغم نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شود و سیزده آبان امسال در شرایطی است که ایران اسلامی با اقتدار و قهرمانانه همزمان با مذاکرات مورد تایید و پشتیبانی همچنان به آرمان های خود در جهت استکبار ستیزی و حقانیت ندای آزادیخواهان ادامه می دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با گرامیداشت این روز باشکوه و بار دیگر با شرکت عموم مردم هوشیار و بصیر در راهپیمایی سیزده آبان بیش از گذشته به جهانیان ثابت خواهیم کرد که انقلاب اسلامی مردم ایران در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید پوینده و بالنده در راستای اهداف بلندش پیش می رود.

انتهای پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب