پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:04:41 - دوشنبه 16 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایی از اولین برف زمستانی در شهرستان رابر
از ساعاتی قبل از اذان صبح امروز بارش اولین برف، چهره رابُر را بالاخره زمستانی کرد. به گزارش ” صبح رابر “، در حالیکه در بسیاری از نقاط استان باران و برف پاییزی و زمستانی طی ماه های اخیر باریدن گرفته بود اما دررابُر مردم چشم انتظار مهر ورزی آسمان بودند تا اینکه از ساعاتی […]

از ساعاتی قبل از اذان صبح امروز بارش اولین برف، چهره رابُر را بالاخره زمستانی کرد.

به گزارش ” صبح رابر “، در حالیکه در بسیاری از نقاط استان باران و برف پاییزی و زمستانی طی ماه های اخیر باریدن گرفته بود اما دررابُر مردم چشم انتظار مهر ورزی آسمان بودند تا اینکه از ساعاتی پیش مردم رابُرنیز اولین بارش برف زمستانه را به نظاره نشستند.

طی روزهای اخیر نیز دمای هوا در رابُر افت شدیدی  داشته است و هرچند خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی را تهدید می کند اما کشاورزان امیدوارند بارندگی های اخیر به خشکسالی سالیان گذشته پایان دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رابر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از ساعت ۲ بامداد ۱۶ دی ماه راهداران مشغول برف‌روبی ‌مناطق روستایی و محورهای اصلی شهرستان رابر هستند و اکنون تمام محور‌های مواصلاتی شهرستان باز بوده و تردد در آنها به آرامی صورت می‌گیرد.

ذوالعلی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود در صورت تردد از محورهای اصلی و به ویژه گردنه اسکر در محور ارتباطی رابر – کرمان به سیستم ایمنی مجهز باشند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بارش اولین برف زمستانی شهرستان رابُررا سفید پوش کرد .

DSC00406DSC00389DSC00400DSC00399DSC00398DSC00396DSC00393

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب