پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:02:38 - شنبه 11 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیل راه ارتباطی۷۰ روستا از شهرستان رابر را تخریب کرد
طی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستان رابر و روستاهای اطراف و تخریب بسیاری از منازل مسکونی و راههای ارتباطی قریب به ۷۰ روستا تخریب شد.

طی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستان رابر و روستاهای اطراف و تخریب بسیاری از منازل مسکونی و راههای ارتباطی قریب به ۷۰ روستا تخریب شد.

به گزارش ” صبح رابر” فرمانده سپاه رابر در جمع خبرنگاران در خصوص بارندگی اخیر و جاری شدن سیل در شهرستان رابر اظهار داشت : در پی وقوع باران و رعد و برق شدید و جاری شدن سیل در شهرستان رابر قریب به ۷۰ روستا راه آنها تخریب شد .

وی ادامه داد :  خصوصاً در روز های اول که مناطق گردشگری گلی اسکر ، عشق آباد و گردو درکا که با حضور ۱۶۰۰ نفر مسافر از شهرستانها ی اطراف کرمان و استانهای یزد ،بندر عباس و فارس پذیرای این گردشگران بود .

مهدی پور افزود : با حضور ۷۰ بسیجی و ۳ دستگاه وسیله کمک دار ۵ پایور به منطقه اعزام و ضمن نجات مسافران و خودروها به مراکز درمانی ، مکان های اسکان تا ساعت ۱۲:۳۰ شب نسبت به هموار نمودن سطح جاده ها خاکی وعبور مرور اقداماتی انجام گرفت .

او در ادامه گفت : در اجرای این برنامه ، همزمان ضمن شرکت در جلسه مدیریت بحران آمادگی جهت کمک بیشتر به مردم سیل زده و احتمال وقوع سیل در شهرستانها صورت گرفت .

گفتنی است از جمله روستاهای آسیب دیده در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، روستای اسکر  با۷۵۰ نفر جمعیت ،روستای عشق آباد با ۳۰ نفر جمعیت ، روستای چهرن با۸۰ نفر جمعیت ،روستای ننوک ۵۰۰۰ نفر جمعیت است  .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب