پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:51:17 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ادعاهایی که زمستان نیامده رو سیاهی به زغال ماند
در آستانه ۲۴ آذر و صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انژی اتمی پیرامون پرونده صلح آمیز هسته ای کشورمان هستیم و مرور ادعاهای قبل در گذشته نشان می دهد که زمستان نیامده رو سیاهی به زغال ماند.

به گزارش ” صبح رابر” ؛ در آستانه ۲۴ آذر و صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انژی اتمی پیرامون پرونده صلح آمیز هسته ای کشورمان ایران به مرور ادعاهای غرب و اسرائیل در گذشته پرداختیم .

شمارش معکوس به بسیاری از زبان ها و بعد انفجار یک ابر قارچ بزرگ این قسمتی از یک فیلم هالیوودی نبود، بلکه یک ویدویی برای اینکه جهان را مجاب کند که ایران سلاح اتمی دارد .

۱۳۹۱۰۷۰۶۰۰۰۲۹۶_PhotoL

قبلا کاریکاتورش آمده بود اما نه در گالری، بلکه در پشت تریبون مجمع سازمان ملل توسط این فرد که فاصله خط مشکی و خط قرمزش را مسیر کوتاهی تا رسیدن ایران به بمب اتم خواند .

۴x

نتانیاهو: هر روز که می‌گذرد ایرانی‌ها به سلاح اتمی نزدیک‌تر می‌شوند و فاصله ایران با سلاح اتمی بسیار کم بوده و تا یکسال دیگربه بمب اتم دست پیدا می کند.

البته متحدان ریز و درشت نقاش این تصویر هم کم نگذاشتند و سالهاست که هر کجا که لنز دوربین می بینند، دم از همین ادعا ها می زنند.

inx

ایران به سمت تکنولوژی می رود که به بمب اتم دست پیدا کند، راههای ممکن برای رسیدن ایران به بمب مسدود می کنیم ؛ ستاره های روی دوشان هم مانع از این نمی شود که سیاست زده  نباشند از جمله مایک مولن رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از قافله عقب نماند.

مایک مولن : ما بر این باوریم که، ایران طی یک سال آینده به بمب اتم می رسد که این پیامده های جدی دارد.

گزارش سنای آمریکا در سال ۲۰۰۹ آن هم با ریاست جان کری که برای ایرانیها چهره آشنایی است و از قضا آن موقع رئیس همین کمیته بود.

جانکری

جان کری : ایران مواد کافی برای ساختن بمب اتم رادر ۶ ماه دارد .

چندین ۶ ماه به پایان رسید اما خبری از بمب اتم نبودو مشابه همان تیتر را سال ۲۰۱۳تایمز اسرائیل منتشر کرد ” ایران می تواند بمب اتم را درطی چهار تا شش ماه بسازد”.

همه سناریوهای غرب واسرائیل در پی۱۲سال ورق ورق به ضخامت بندی که زمینه پرونده ایران در آژانس انرژی اتمی بود؛ اضافه می کرد.

۷۳۳۴۶۶

حالا که به روزهای اجرایی شدن برجام نزدیک می شویم آنچه که از پشت دیوارهای بلند این ساختمان به بیرون آمده خیلی با آن ادعا های قبلی فرق می کند.

بر طبق این گزارش ایران از سال ۲۰۰۹ به بعد هیچ فعالیتی مبنی بر ساخت سلاح های هسته ای انجام نداده و قبل ازآن نیز مدارک و شواهدی دال بر آن وجود ندارد.

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ابهامی مبنی بر ساخت سلاح های هسته ای برطرف شده، آژانس نمی تواند بعد از۱۲یا ۱۳ سال که مکررگزارش داده، تأیید و تأکید کرده که سند جدید پیدا کرده و یک دفعه بگوید:” من اشتباه کردم” این اجازه را باید بهش داد تا با آرامی عقب نشینی کند.

پیش ترهم مسئولین کشورمان بر ضرورت دفاع از ملی در مواجهه با قطعنامه شورای حکام تأکید کردند.

عراقچی : اگر شورای حکام پرونده PMDرا نبندد برجام به جلو نخواهد رفت.

آیا تهدید و تحریم به خاطر بهانه های واهی و ادعاهای که ثابت شده غلط است، روا بود؟

آیا این احتمال وجود ندارد که چند سال دیگر دوباره غربی ها با یک امان نامه های دروغین دیگر پرونده جدیدی را برایمان باز کنند؛ اگر این اتفاق افتاد آن موقع واکنش ما چگونه است؟ انگار غرب همچنان نمی خواهد از ادعا هایش کوتاه بیاید.

در آستانه ۲۴ آذر و صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انژی اتمی پیرامون پرونده صلح آمیز هسته ای کشورمان هستیم و مرور ادعاهای قبل در گذشته نشان می دهد که زمستان نیامده رو سیاهی به زغال ماند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب