پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:32:26 - شنبه 26 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تنها مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهرستانی که یک نگهبان هم ندارد!
نبود نگهبان در تنها مرکز بهداشت درمانی شهرستان رابر، مشکلاتی را در پی دارد که برخی از دکتر و پرستارهای این مرکز به آن اشاره کردند ؛ که امیدواریم مسئولان مربوطه با خواندن این مطلب در جهت رفع آن دست بکار شوند!

به گزارش ” صبح رابر” اگر گذرتان به تنها مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهرستان رابر افتاد، علاوه بر نبود یک تابلوی در سطح شهر برای مشخص کردن مسیر این مرکز درمانی ، به نبود یک نگهبان در این اورژانس پی خواهید برد .
اکثر دکتر و پرستارانی که در این محیط کار می کند به نوعی یک نوع ناامنی را در این محیط احساس می کنند ، اورژانسی که با دو برابر ظرفیت کار می‌کند حال سوال اینجاست، چرا در داخل شهرهیچ تابلویی برای مسیر این مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی نیست ؟ مسیری جاده ای که امروز به یک معما تبدیل شده است ؟ چرا با گذشت چندین سال از تأسیس تنها مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهر رابر همچنان نبود نگهبان در هاله ای از ابهام است ؟
نبود نگهبان در این مرکز درمانی ، مشکلاتی را در پی دارد که برخی از دکتر و پرستارهای این مرکز به آن اشاره کردند ؛ که امیدواریم مسئولان مربوطه با خواندن این مطلب در جهت رفع آن دست بکار شوند!
یکی از پرستاران این مر کز درمانی می گوید : چند روز پیش یک بیماری بدون رضایت دکتر ، مهر دکتر را پای دفترچه روستایی خود زد و پا به فرار گذاشت ، اگر یک نگهبان در این مرکز بود جلوی این فرد را می گرفت .
این پرستار ادامه داد: در این مرکز افراد بد حال زیادی می آورند و توقع یک بیمارستان را از این مرکز درمانی دارند حال همه نوع بیمار اعم از بیمار سرپایی یا اورژانسی مراجعه می کنند که در این بین ممکن است علاوه بر دعوای لفظی، درگیری فیزیکی و مسائلی از قبیل شکستن شیشه و سایر مسائل دیگر را به همراه داشته باشد که این راضی کننده نیست! و وجود یک نگهبان را می طلبد.
و یکی از پزشکان این مرکز می گوید : با توجه به جمعیت و مراجعه افراد مختلف به این مرکز وجود یک نگهبان علاوه بر ایجاد امنیت بیشتری رضایت کارکنان این پرسنل را در پی خواهد داشت.
شنیده ها حاکی از این است که علاوه برموارد مذکور از آنجایی که در این محیط هیچ حصار و دیواری مناسبی وجود ندارد ومحلی برای تردد سگ ها وگربه ها و حیوانات دیگری مثل مار و عقرب شده امنیت این محیط را کمتر می کند.
انتهای پیام /

  1. سلاجقه   دی ۲۶, ۱۳۹۴  

    این مرکز درمانی چی داره که نگهبان داشته باشه !
    انصافا نبود نگهبان ضعف بزرگیه یه وقت اگه اتفاقی بیفته کی می خواد جوابگو باشه ….

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب