پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:40:37 - سه شنبه 6 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گفتگوی خواندنی با قهرمان کشوری دو ومیدانی رابری
گفتگو با یکی از افتخار آفرینان رشته دو ومیدانی وحید شهابی رابری که ۲۰حکم قهرمانی و موفقیت های چشمگیری در این زمینه ورزشی کسب نمود.

به گزارش ” صبح رابر“؛ رشته دو و میدانی ، محور اصلی بازی های المپیک محسوب می شود که از اولین دوره بازی ها جز جدایی ناپذیر آن بوده است و در حال حاضر رونق بازی های المپیک تا حد زیادی مدیون ورزشکاران مرد و زن دو و میدانی است.

۶_۰۹-۱۷-۱۲

 

که یکی  از افتخار آفرینان این  رشته  ورزشی  وحید شهابی رابری فرزند سعدالله ساکن شهرستان  رابر  می باشد .وحید  شهابی  در گفتگو با  خبرنگار  ” صبح  رابر” از  چگونگی  روی آوردن خود به این  رشته  ورزشی گفت: از دوران کودکی به ورزش مخصوصاً در ورزش مادر (دو) فعالیت  داشتم  ولی از سال  ۱۳۸۳ به صورت مداوم  و حرفه ای  در این رشته  ورزشی  فعالیت  دارم .

وی تمرین  و پشتکار را رمز  موفقیت خود دانست و  افزود : در یک مسابقه   دو  صحرانوردی  که توسط  سپاه شهرستان  رابر برگزار  شده بود من  توانستم  در آن مسابقه  مقام  اول را  کسب  نمایم  که این خود  سبب شد تا خودم  را در این  رشته  محک  بزنم  و با  حمایت  مسئول  برگزاری  مسابقات  سید اکبر هاشمی  رو  به  این  رشته  ورزشی آوردم.

۰۹-۱۵-۵۹

شهابی جایگاه  دو میدانی را  در سطح کشور خوب  در سطح استان  نسبتا  خوب  دانست و  عنوان کرد :  در شهرستان  رابر با  توجه  به ارتفاع بالایی که از سطح  دریا  دارد  (۲۶۰۰) متر  که  می تواند در این  رشته  در  سطح کشوری  و یا  بین  المللی  حرفه ای،  حرفی برای گفتن  داشته  باشد. ولی  متاسفانه  به علت  نداشتن  پیست دو میدانی  در این  شهرستان  خیلی  ضعیف  است  از مسئولین  زیربط خواهشمند است  در این  زمینه  تدبیری  اندیشه  کنند.

این  قهرمان  ورزشی نبود پیست مناسب را مشکل اصلی دو میدانی رابر ذکر کرد و گفت: کمبود امکانات، خراب بودن خاک پیست  و مجهز نبودن پیست‌، مهمترین مشکلات دومیدانی رابر است.

وحید شهابی با بیان  مشکلات  مالی  در  این رشته ورزشی  عنوان کرد: ما اگر بخواهیم یک اردو یی ورزشی بگذاریم هزینه ای نداریم  از مسئولین درخواست  می کنم  که به این  ورزش بها  دهند.

وی ادامه داد: یک  ورزشکار خوب باید از فرصتی که خداوند در اختیارش گذاشته درست استفاده کند و امید واریم مسئولین به فکر کاری برای  این  قشر از ورزشکاران باشند.

۰۳-۲۶_۰۹-۱۷-۴۰

این ورزشکار قهرمان با بیان  اینکه ۲۰حکم  قهرمانی و موفقیت های که  در این  زمینه ورزشی کسب نموده افزود: مقام های  اولم بیشتراز  مقام دوم  و سوم می باشد؛  در سال۸۳ مقام دوم کشوری و  دو ماه گذشته دررشته  صحرا نوردی در بندر عباس مقام  اول را به دست آوردم،۶ مقام اول  استانی در ۵هزار  و۱۰هزار و نیز در هر مسابقه  شهرستانی مقام  اول  را  کسب کردم .

وحید شهابی با توجه به اینکه  قهرمانان این خطه امکانات ورزشی در خور مدال اوران ندارند خاطر نشان کرد: در این زمینه می تواند بهتر از وضع موجود باشد، چرا که برای تداوم قهرمانی  ورزشکاران شهرستان  باید حمایت های مسئولین بیشترشود.

وی با بیان یکی از خاطرات  تلخش  ابراز داشت : در مسابقات  جهانی ایتالیا  شهر  جنوا   سال  ۱۳۸۹ در  مقدماتی  مقام دوم  را  کسب  نمودم  و به  فینال  راه  یافتم ، اما  به علت  مصدومیت  نتوانستم  مسیر مسابقه  را ادامه دهم .

شهابی به جوانان علاقه مند  به این  رشته  توصیه کرد:  با توجه  به اینکه  ورزش  دو مادر  تمامی  ورزش هاست از  تمرین دریغ  نکنند .

photo_2016-03-26_09-17-18

وی در پایان افزود : از مسئولین  شهر  مخصو صاً امام  جمعه شهرستان ، با شگاه فرهنگی ورزشی شهیدان  هاشمی  و  پیمان  نصیری  مربی  و الگو  بنده  کمال  تشکر  را دارم

این قهرمان ورزشی  با بیان اینکه تعداد رشته های دو و میدانی در بازی های المپیک ۲۴ رشته برای مردان و ۲۲ رشته برای زنان است ادامه داد:  پتانسیل  خوبی  در شهرستان  رابر یافت  می  شود  خواهشمند است  به  ورزش مخصوصاً  دو  رو بیاورند.

انتهای پیام /

  1. وحید هلیرودی   بهمن ۹, ۱۳۹۴  

    اقا وحید تو ورزش مظلوم واقع شده شخصا تلاش های زیاد این ورزشکار با اخلاق و بی ادعا را دیدم امیدوارم مسولین بخصوص شخص اقای حاجی زاده که خودشونم ورزشکارن توجه ویژه ای به این جوان داشته باشن. متاسفانه وحید چون وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست و اهل سیاست و سیاسی بازی نیست مثل تمام ورزشکاران رابری در حقش ظلم شده امیدوارم از این به بعد حمایت ویژه صورت گیرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب