پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:26:34 - چهارشنبه 7 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقه بزرگ روزهای فراموش نشدنی دهه مبارکه فجر
در آستانه سی و هفتمین بهار انقلاب پایگاه اطلاع رسانی ” صبح رابر”، اقدام به بر قراری یک دوره مسابقه بزرگ ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب : روزه های فراموش نشدنی از امام و انقلاب ، شعر ، … در ابعاد اجتماعی و فرهنگی نموده است .

به  گزارش ” صبح رابر“؛ پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

امواج این انفجار نور  رژیمهای وابسته به غرب را در ممالک اسلامی و بلاد عربی متزلزل و بیمناک کرده بود. پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشه دینی و ارزشهای معنوی دارد.

۲۲بهمن ۱۳۵۷ شمسی، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی که هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد.

در روز ۱۲ بهمن زنگ مدارس به مناسبت سالگرد ورود هواپیمای آیت‌الله خمینی به ایران، در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه نواخته می‌شود. در روز ۲۲ بهمن، آخرین روز از دهه فجر نیز که به عنوان تعطیل رسمی در تقویم رسمی کشورمان ثبت شده است، راهپیمایی عظیمی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام تر برگزارشود.

در همین راستا در آستانه سی و هفتمین بهار انقلاب پایگاه اطلاع رسانی ” صبح رابر”، اقدام به بر قراری یک دوره مسابقه بزرگ ویژه دهه فجر انقلاب  اسلامی در  قالب :  خاطره های فراموش  نشدنی از امام  و انقلاب ، شعر ، نقاشی وبهترین جمله با موضوع  دهه فجر  در ابعاد اجتماعی  و فرهنگی  نموده است .

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه فوق می توانند بهترین آثار ، دلنوشته یا خاطره های  بزرگترهای خانواده  و عکس پیرامون انقلاب اسلامی را به آدرس ایمیل sobherabor45@chmail.irو یا از  طریق کانال  تلگرامی https://telegram.me/sobherabor تا تاریخ ۲۰بهمن۹۴ ارسال  نمایند وبه برگزیده ترین آثار ارسالی در ۲۲ بهمن جوایز نفیس تقدیم خواهد شد.

کلیه آثاردریافت شده در پایگاه خبری ” صبح رابر”، منتشر خواهد شد .

شرایط ارسال آثار:
۱-  خاطره ها و دلنوشته ها ارسال بصورت word
۲- اصول نوشتاری، نثر و شیوایی نگارش از جمله معیارهای مهم داوری خواهد بود.
۳- خاطره ها و دلنوشته ها دارای عنوان باشد.
۴- متن ارسالی حتما با  درج مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی،شماره تماس) در پست الکترونیکی ارسالی الزامی است .

۵ – هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۳ اثر را ارسال نماید.

۶– به آثاری که پس از زمان تعیین شده ارسال شوند، ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۷- دلنوشته ای قابل بررسی است که قبلا منتشرنشده باشد.

نحوه ارسال آثار:

پست الکترونیکی sobherabor45@chmail.irیا کانال  تلگرامی صبح رابربه آدرس https://telegram.me/sobherabor

شرکت برای عموم افراد جامعه آزاد می باشد.

زمان ارسال آثار به پایگاه خبری  صبح رابر از ۸ بهمن ماه آغاز و آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰بهمن می باشد و نتایج داوری روز پیروزی انقلاب اسلامی (۲۲بهمن) اعلام  و به برگزیده ترین آثار جوایزی اهدا می گردد.

انتهای  پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب