پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:43:34 - چهارشنبه 21 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بانگ آزادی ۳۷ سالگی بهار انقلاب در رابرطنین انداز شد
مردم غیور و انقلابی شهرستان رابردر گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن این پیروزی بزرگ ندای الله اکبر را در شب ۲۲ بهمن ماه طنین انداز کردند.

به گزارش “صبح رابر“؛ امشب به رسم  هر سال،  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی(شب ۲۲ بهمن) ، رأس ساعت ۹ ، با فریاد های  الله اکبر مردم شهرستان رابر که لحظاتی پیش  همزمان در سراسر ایران اسلامی به یکباره ‌خروشید و سی و هفتمین بهار  ملت ایران  فرا رسید.

ندای روح بخش الله اکبر که تجلی وحدت ، همدلی و اقتدار ملت بزرگ و استوار ایـران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی به یومن  همین بهار  فردا درشهرستان رابر همزمان با سراسر  کشور  ملی ایران  جشن ملی  تولد انقلاب بر پا می شود  هر چند  حضور در  جشن انقلاب  نیازی به  دعوت  ندارد؛ روز ۲۲ بهمن یک  عید واقعی است  امسال حضور  مردم حضوری  چشم  گیر و دشمن  شکنی است که  اقتدار عزت ملی با  حضور ملی   به گوش جهانیان می‌رساند‌.

«الله‌اکبری» که از اعماق وجود یکایک ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خواست و تمامی کاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران نمود.
«الله اکبر» فریادی برنده تر از هر شمشیر برای قطع همه ی دست های تجاوز

«الله کبر»که عرش را به لرزه در آورده، فریادی که تاهمه کاخ های ستم می رود و ندای صبر و صبوری و ایستادگی این ملت را می رساند و بر تن همه جابران ظالمان زمانه تندر می افکند .

الله اکبر فریاد ما شاهد ایستادگی ما و تجدید بیعت امت ما فریادی که بهترین دلیل ایستادگی ملت را پس همه با هم فریاد زنیم الله اکبر …

«الله اکبری» که تجلی‌بخش همبستگی عمومی اراده‌ و اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سایه‌سار کلمه وحدت و وحدت کلمه است.
اینک ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شکـرانـه سـی و هفتمین  سال افتخار و اقتدار آفرینی و با پشتوانه اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران در آغاز ورود به سی و هشتمین سال از حیات طیبه و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شامگاه بیست و یکم بهمن‌ماه می‌خروشند و فریاد رسای تکبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، پشت بام منازل و اماکن و هیئت مذهبی، و در خیابان‌ها و کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر کشور به گوش جهانیان می‌رساند‌.
«الله اکبر» ‌به سی و هفت سال ایستادگی و پایداری جانانه ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه «الله اکبر» ‌به سی و هفت سال حیات طیبه و پربرکت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران «الله اکبر» ‌به سی و هفت  سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن کریم و ائمه معصومین(علیهم‌السلام).
«الله اکبر» ‌به سی و هفت  سال نقش‌آفرینی در جهت پویایی و استحکام نظام اسلامی؛ «الله اکبر»‌ به سی و هفت سال جهاد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برای برافراشتن پرچم «لا اله الا الله»
«الله اکبر» ‌به سی وهفت سال صیانت و حفاظت و حراست از ‌شعار انقلاب «‌استقلال‌، آزادی‌، جمهوری اسلامی»«الله اکبر»‌ به سی و هفت سال حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف برای تعیین سرنوشت کشور«الله اکبر» ‌‌به این همه شور و شوق که در اعماق قلوب ملت رشید ایران موج‌زنان تمامی نقشه‌های شوم استکبار ‌جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را نقش بر ‌آب می‌کند‌.

امشب طنین گلبانگ الله اکبر در آسمان رابرهمزمان در سراسر ایران و فردا طلوع خورشید حماسه در جشن سی وهفتمین پیروزی انقلاب اسلامی، لحظه شماری برای ثبت سی وهفتمین حماسه ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب را به رخ جهانیان به  تصویر می کشانند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب