پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:00:59 - یکشنبه 6 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیر و زمان آغاز راهپیمایی روز قدس در رابراعلام شد
راهپیمایی روز قدس امسال در رابر از مقابل بلوار شهرداری ساعت ۱۱ آغاز می گردد.

به گزارش “صبح رابر”؛  امام جمعه رابردرجلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس، ضمن عرض تسلیت شهادت مولای متقیان امیرالمومنین (ع) به تبیین اهمیت و جایگاه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است که برای جلوگیری از به فراموشی کشیده شدن فلسطین این روز را به عنوان روز قدس نامیدند و می طلبد همه مردم عزیز ایران و مسلمانان جهان به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت نمایند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمایند.

photo_2016-06-26_13-26-18

حجت السلام صادقی افزود: در این روز تمام مسلمانان نفرت و انزجار خود را نسبت به صهیونیستها اعلام میکنند واین نشان می دهد روز به روز مسلمانان برای از بین رفتن صهیونیستها مصمم تر هستند.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است افزود: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبارو بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
گفتنی است در این جلسه مقررشد راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح از مقابل بلوار شهرداری شروع و در محل برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه (حسینیه جامع) تجمع گردد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب