پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:04:03 - پنجشنبه 24 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حادثه در کمین رابریها /گلایمندی رابریها از استخر بدون حصار
یکی از شهروند خبرنگاران رابر با ارسال تصاویری از استخر بدون حصار در کوچه شهید هاشم شهابی گفت: با وجود اینکه در این استخر، یک نفرهم کشته شده ولی تا کنون هیچ اقدامی برای حصارکشی آن انجام نشده است.

به گزارش “صبح رابر“؛  یکی از شهروند خبرنگاران رابر با ارسال تصاویری از استخر بدون حصار در کوچه  شهید هاشم  شهابی گفت: با وجود اینکه در این استخر، یک نفرهم  کشته شده  ولی تا کنون هیچ اقدامی برای حصارکشی آن  انجام نشده است.

DSC03721

یکی از اهالی این کوچه در این خصوص به  خبرنگار صبح رابر، گفت: این استخر جوی قلعه است حدود سی چهل سال قبل یک نفر که به قصد آب تنی رفته بود در آن غرق شده است که البته آن زمان خاکی بود.

یکی دیگر ازشهروندان رابری بیان کرد: هر لحظه مرگ در کمین بچه هایمان است،این استخر کشاورزی علاوه بر اینکه حصار ندارد، در کنار این استخر  جاده  ای وجود دارد که فقط یک ماشین می توان از آن عبور کند که برای اهالی  و مهمانان گردشگری  که در کنار این استخرها زندگی می‌کنند، خطرناک است.

فرد دیگری می گوید: این استخرزمانی که آب نوبتی میشود از ساعت۶ عصردریچه آن  بسته می شود تا ساعت دوازده شب به بعضی وقت ها هم پر میشود ولی تا ساعت هفت صبح خالی می شود.

DSC03722

مهدی پور شهردار رابر نیز در این خصوص اظهار داشت: مالکیت استخر متعلق به مردم قلعه و باغ خواجه حسن است و اجازه نمی دهند معابر اطراف آن عریض شود.

وی با اشاره به آن حادثه حدود ۱۵ سال پیش قبل از اینکه بتن ریزی شود و اطراف دیواره اصلاح شود گفت: مدتی است که بدلیل خشکسالی خطری متوجه کسی نیست، سال گذشته  حدود ۲۰ کمپرسی لایروبی شد.

جای سؤال است آیا این استخر کشاورزی  نباید از سوی مسئولان زیربط امکانات ایمنی تأمین  و استاندارد‌سازی شان انجام شده باشد.

یکی دیگر از گلایمندی مردم این اهالی نبود حفاظ کنار جاده ای که هر لحظه امکان بروز حوادث  و  رخدادها خواهند بود.

DSC03723 DSC03724 DSC03722 DSC03721

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب